پایگاه اطلاع رسانی کلینیک پوست و مو پرتالی است که برای ارائه ی آخرین اخبار پوست، مو و نکات زیبایی طراحی شده است.

علم آکنه: چه چیزی باعث آکنه؟

0

آکنه یک عفونت پوستی موضعی صورت معمولا. این عفونت می تواند به قرمزی، التهاب و گاهی اوقات اسکار گردد.

تصور می شود که آکنه به رخ می دهند زیرا نفت در پوست، به نام سبوم، تغذیه باکتری های عامل آکنه. رایج ترین نوع از آکنه است از باکتری ها، به ارسال Propionibacterium. انواع بیشتر شدید آکنه، به ویژه آکنه پوسچولر، را می توان با انواع دیگر از آکنه، از جمله استافیلوکوک اورئوس ایجاد می شود.

باکتری وایتهد AcneThe آکنه نیاز به “مواد غذایی” از سبوم پوست است. افزایش چربی پوست از عوامل مختلف، از جمله تغییرات هورمونی در نوجوانان، رژیم غذایی، عوامل ژنتیکی و بسیاری از منابع دیگر رخ می دهد. یکی از راه های درمان آکنه است به خشک کردن غدد چربی پوست و، از این رو، قطع عرضه مواد غذایی به باکتری است. روش انجام این کار عبارتند از: استفاده از رتینوئیدها و Retinols، برخی از روش لیزر، لایه برداری شیمیایی، آکوتان و استفاده از سم بوتولینوم در پوست.

درمان جزء عفونی آکنه اغلب شامل کشتن باکتری.

استفاده از مواد آنتی بیوتیک موضعی، و همچنین آنهایی که دهان، می تواند در درمان موثر است. درمان با نور آبی به طور خاص می تواند آکنه در پوست هدف قرار دهند. برخی از لایه برداری شیمیایی نیز در حال تغییر چشم انداز از پوست کار می کنند و هدف قرار دادن آکنه، و همچنین.

چرخه همچنان ادامه دارد آکنه اغلب زمانی که نفت منتشر و باکتری reemerges، ایجاد یک چرخه به طور بالقوه خسته کننده از عفونت. اغلب، قدم کلیدی در درمان آکنه است برای درمان هر دو باکتری و عرضه نفت.

سرسفید و سرسیاه: چه باعث می شود آنها؟

آکنه سرسیاه

هر دو سرسفید و سرسیاه، علمی کومدون نامیده می شود، توسط منافذ مسدود شده به عنوان یک نتیجه از چربی ساخت تا ایجاد می شود.

زمانی که سرسفید باقی می ماند در زیر سطح پوست به دام افتاده، آن را سفید باقی می ماند، که آن هم به عنوان comedone بسته شناخته شده است.

چه عواملی باعث آکنه

دانه های سرسیاه رسیدن به سطح پوست و گاهی اوقات کومدون باز نامیده می شود. هوا باعث می شود که دانه های سرسیاه به نوبه خود تاریک و اکسید کردن. این مهم است که توجه داشته باشید که دانه های سرسیاه آلودگی نیست و درمان اغلب شامل درمان سبوم و همچنین کار با منافذ صورت می باشد.

سرم حلزون شده است در مشخص شده برای چند سال گذشته. این شامل

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − پانزده =